champions

Dagen har varit rätt seg, som väntat. Gick okej att jobba, somnade på rasten och fick gå hem en och halv timme tidigare för det var så lugnt. Det var trevligt. Sen kom jag hem och sov en stund till, åt och duschade och insåg att jag hade rätt tråkigt och behövde lufta några tankar. Så jag gick ut på en promenad. Hamnade som så många gånger förut på donken där folk hänger. Finns alltid folk som hänger där som man känner och kan snacka lite med. Blev kvar där i nån timme innan det fick vara nog, tyvärr var det en radikal temperaturskillnad mot när jag gick dit, så og frös en del...
Aja, nu kollar jag på fotboll på sexan, Chelsea-Liverpool, 0-2 står det i halvtid och det är galet rolig och bra fotbollsmatch. Snygga mål och dramatik, och vi har bara kommit halvvägs.
Börjar må bättre rent förkylnings- och halsontmässigt iaf, skönt det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0