el fútbol.

Har precis kollat på Barcelona-Sevilla på Tv4 Sport, en kanal jag börjat gilla mer och mer på sistone, mest för att de visar så galet mycket spansk ligafotboll. Hursomhelst så hade jag tänkt mig att det skulle bli en tät och jämn men underhållande toppmatch. Det blev 4-0 och jag kom på varför jag älskar spansk fotboll. Såna mål, sånt spel, sån underhållning. Galet kul. Fast matchen igår, Real Madrid-Getafe, var ännu mer underhållande, 3-2 och avgörande i 93:e minuten. Det är såna matcher som gör att man bara vill se mer och mer fotboll. I helgen är det Valencia-Barcelona, fast den lär man ju inte se skymten av då den spelas klockan 22 på lördagkvällen, och då ska vi antagligen festa. Och när vi festar så är det inte så populärt med fotbollstittande har jag märkt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0