en sån där måndag

Lyckades med att sova ut inatt, 10 sköna timmar blev det. Under de tre långa timmar jag har varit vaken så här långt har jag inte lyckats med direkt nånting, har mest hängt på facebook och gjort dumma test och stalkat vänner. Typ. Termometern ute säger 20 så jag måste väl undersöka sanningshalten i detta snart. Bandits webradio spelar Metallica en gång i kvarten, och i princip bara singlarna från senaste skivan. Känns som att de börjar bli lite sönderspelade nu..
This I swear, This I swear, This. I. swear.
Från The day that never comes, som jag hoppas de kommer spela på Sonisphere. Och som jag förövrigt lyckades med att klara på Guitar Hero i veckan. Go me.

Tydligen kommer Green Day till Stockholm i höst, jag vill se. Nån som känner för att hänga med?

Nu har det blivit dags att göra nåt produktivt av den här dagen också, gymmet känns lite lockande faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag funderar på att rymma,det vore väl lite roligare?

2009-04-27 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0