jueves

Blev tidig helg för og den här gången, fick lätta från jobbet typ en och en halv timme innan planerat. Var ganska dött, lite synd då jag var rätt taggad för att ösa lite. Men jag ska väl inte klaga antar jag..
Nu sitter jag och väntar på att P3 ska ta sig in till stan så vi kan gå iväg och gymma, känner mig tillräckligt frisk och fräsch för det så det ska bli skoj. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra av, har väl lite missad nattsömn att ta igen iaf, däcka till en film låter ju rätt lockande om inte annat (:


Kommentarer
Postat av: Jonna

gud så tråkigt med en dödag om du laddat för att ösa :)

2009-04-16 @ 20:17:53
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0