no hay agua.

Har inget vatten i min lägenhet. Tydligen så är det avstängt på grund av en stor vattenläcka nånstans och ska fixas nån gång "under dagen". När är "under dagen"? Om en halvtimme? Två timmar? Klockan elva ikväll? Detta suger, jag vill duscha och borsta tänderna och kunna spola i toaletten. Känner mig helt galet handikappad. Men jag kunde iaf tvätta i morse, det var ett plus, kanske bara är i mitt hus det är avstängt.
Funderar på att ta mig ner till gymmet en sväng, och sen lär jag ta mig till ica och handla lite. Måste väl köpa lite vatten på flaska också då, är precis som i Spanien där man inte vågade dricka kranvattnet överhuvudtaget, fick köpa stora femlitersbotellas med vatten för att överleva. Ahh, dessa primitiva tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0