no man.

Så, idag var det dags. Har sagt upp lägenheten, så den första augusti är jag officiellt bostadslös. Det känns lite sådär faktiskt, jag trivs ju galet bra här, nära till stan och jobbet och det är rymligt och det funkar för det mesta bra med servicen och så här. Men men, jag ska ju inte bo i Borlänge i höst så då är det ju lika bra. Om någon är intresserad av placet så hör av er så ska jag försöka hjälpa till :)
Var en mycket trög dag på jobbet, inte så att det var händelselöst, tvärtom, utan mer att det bara var så mycket att göra att det bara blev jobbigt med allt. Suck. Och så jobba 10-19 hela helgen på det. Suck, suck. Och så är mjölken slut till råga på allt. Usch vad jobbigt det blev, dags att sluta blogga nu innan allting blir helt genomsyrat av depression.

Kommentarer
Postat av: LJ

Du kommer bli saknad..

2009-04-26 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0