påskdag.

Oj, har hunnit med så galet mkt idag egentligen, dagen började iofs sådär med att jag blev väckt av telefonen vid halv åtta. Och tjugo i åtta. Och tio i åtta. Och vid åtta. Av samma person alla gångerna. Lite sådär småirriterande men det var ju tvunget. Skönt att det löste sig iaf..
Sen vaknade jag av ett sms vid tio, från mamma som ville att jag skulle komma över och käka lunch senare, och som jag skrivit tidigare så är jag inte den som tackar nej till gratis hemlagad mat. Fast först skulle jag träffa Frida på max som utlovat, glass och kaffe i solen vid tolv, och snack om livet och framtiden och allt det vanliga. Det var trevligt.
Sen blev det till att knata hem till mor och far för att äta lite och uppdatera dem om mitt liv och uppdatera mig själv om vad som händer där hemma. Blev kvar där några timmar, kom väl hem runt fem och började fundera på vad jag skulle göra av resten av dagen. Så ringer en snubbe som inte vill bli nämnd vid namn i bloggen för han är paraniod men är en mycket bra kompis till mig och vill hänga, och det var ju ett tag sen så why not? Blev en del deeptalk där under kvällen, och vi hade rätt kul samtidigt. me like. Hann med att handla också. Och ta en promenad. Och kaffe på donken. Produktivt.
Sen ringer Johan ungefär samtidigt som OG börjar bli hungrig igen och säger att det ska käkas på max, med Sara, Ägg och Anders. Väldigt lägligt måste jag säga, och det var gott. Som vanligt. Jag har ju fått det vetenskapligt bevisat på Facebook att jag föredrar Max av hamburgerkedjorna, och det kan jag väl säga att jag gör. Iaf om man bara snackar om maten. Fick jag välja mellan en Big Mac och en Originalburgare skulle jag välja den sistnämnda iaf sex dagar i veckan.
Sen gick jag hem, har väl mest hängt runt lite på Internet sen dess, har iofs hunnit med att diska också, wtg. Men nu är det iaf dags att sova. Puss och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0