saker som man stör sig på.

Har en del småsaker i vardagen som jag stör mig på ibland. Vissa är återkommande medans vissa är såna grejer som man upplever bara lite då och då. En frekvent återkommande grej som jag stör mig på är min toalett som efter man har spolat bara fortsätter rinna i evighet typ, eller iaf tills man ruckar till spolspaken. Det brukar störa mig för det låter galet mkt av rinnande vatten och man blir bara nödig av det och så går man och gör det man ska och så ska man spola och så går det inte för vattenbehållaren i toaletten är ju såklart tom. Det är rätt irriterande. Ska ringa hyresvärden och be dem fixa det nån gång.
En grej som jag stör mig på just nu bara är att jag inte kan se Porto-Manchester United på varken tv eller streamat från nätet, så jag får följa matchen via textad liverapport från svenskafans.com. Vad tattigt det känns. Lite halv-b att de visar matchen på viasat fotboll istället för att göra det på sexan. Tomtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0