working man.

Åh gud, jag har sån träningsvärk i bröstet att det är helt galet. Bara man petar på tuttarna värker det i hela överkroppen. Tacka hantelpress för det, men det är ju värt det i slutändan, annars skulle man inte hålla på. Så här seriös har jag inte varit med träningen sen vi körde fem gånger i veckan på Atlantum hösten 07, det var träningsnarkomani. Men kul att se resultat, och det är väl det jag är ute efter nu med. Fast inte fem dagar i veckan på gymmet, behöver lite löpträning också, och dagens halvtimme kändes bara finfint, kunde dra på lite snabbare tempo än vanligt så jag tror det är dags att öka på distansen. Ska ju ändå springa 21 kilometer i september. Det är rätt långt, har aldrig sprungit så långt innan, jag har gått sträckan i lumpen några gånger, men det är inte samma sak. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0