piss skit fuck.

Åhh, nu får jag svära lite, för nu blev jag alldeles precis jättejättesur på Microsoft i allmänhet och min xbox 360 i synnerhet. Den har slutat fungera, igen. Det är inte okej. För nu kan jag inte se film (okej, men en 17-tums laptop är liksom inte samma som en 40-tums tv..) eller spela guitar hero.. Men så ska jag ringa supporten, och då kan jag inte nå dem från mobiltelefon!? Vad är det frågan om? Hur ska jag kunna få den fixad då? Måste jag köpa mig en fast telefon liksom? Jag är fattig student och har inte råd med sånt. Bice.
Men nåt roligare då, sista nollningsdagen idag, slutade med att vi gick runt på stan och skulle göra en massa utmaningar och samla poäng, man kunde exempelvis bada i Fyrisån, eller, som jag gjorde, färga håret grönt. Eller gå till kassan på Åhléns och säga att man tappat bort sin mamma. Det sistnämnda blev vi utslängda för, haha :) Ikväll ska vi äta lite middag och gå på nationer, ska bli skoj, sen börjar allvaret på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0