flourbale?

Jag har en mild form av huvudvärk at the moment. Om det beror på för mycket alkohol/fel blandning av alkohol eller mitt antagligen hysteriska headbangande på ÖG igår låter jag vara osagt. Men ont gör det. Ipren är din vän. Ipred är det inte. Har mest slökollat på Californication idag. Förutom de stunder då jag kollat på innebandyfinalen mellan Sverige och Schweiz. Det som är kul med innebandy är att det går snabbt som fan och är en allmänt kul tv-sport. Det som inte är kul med innebandy (i synnerhet dam-vm) är att det är så förbannat förutsägbart. Sverige är helt enkelt för överlägsna. Fast det är ju i sin tur kul, då Sverige vinnner. Bra paradox. Nu ska jag börja göra mig i ordning. Fick samtal nyss med förfrågan om pizza, och det lät mycket trevligt i mina öron, då slipper jag besöka mitt kök som i vanlig ordning ser ut som sju svåra år. Efter pizza blir det film i grannhuset med trevligt sällskap. Kan vi bara bestämma oss för vilken film vi ska se så blir det en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0