nieve

Snöar gör det. Det är bra antar jag, då det ändå är Lucia. Då kanske man kan vänta sig lite vita flingor från skyn. Fast det verkar gå i vågor för nu slutade det visst, eller åtminstone avtog väldigt radikalt. Det var väldigt trevligt igår, apropå något helt annat, två filmer sågs. Först The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford, som var väldigt, väldigt lång och seg. Men snygg som fan, och bra skådespel, men 160 minuter var verkligen i längsta laget. Sen The Hangover, som jag velat se om ända sen jag gick ut från biosalongen i somras. Klockren komedi. Idag ska det inte hända nånting har jag bestämt, förutom att läsa en liten artikel om språkpsykologi, men förutom det så blir det en väldigt lugn och skön dag. Nu började det snöa igen, och mörkret lägger sig över Flogsta..
Är det förresten någon som vill ha en Spotify-invite? Har några stycken (4) på lager, så säg till om ni är intresserade så fixar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0