att göra saker.

Har varit en skön dag idag, tog det väääldigt lungt med tv och musik och tv-spel och sömn om vart annat tills klockan var typ fyra. Då fick jag ett ryck, tog tag i mig själv och tokstädade hela lägenheten. Dammade, dammsög, städade toaletten, skurade golvet i hallen och jag till och med gjorde rent inuti ugnen. Så produktiv har jag varit idag, så nu luktar det gott och är rent här. Det är trevligt. Sen gick jag och handlade, allt var typ slut och jag har inte hittat lusten innan, men nu gjorde jag det och har grejer så att det ska räcka nån vecka till iaf :)
Så nu sitter jag här och är verkligen VÄRD att ta det lugnt med lite fotboll på tv (repris från lördags, real madrid-real betis, nu står det 6-1 i halvtid, men eftersom jag vet att matchen slutar så kan jag ju stänga av och kolla på nåt annat istället)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0