azul

Azul är det spanska ordet för blå, och blå är färgen mitt ben har för närvarande. Inte för att jag fryser eller så, det är rätt behagligt här inne faktiskt, utan för att min högkvalitativa donken-bläckpenna behagade gå sönder kapitalt under dagen, och det märkte jag givetvis inte förrän jag slutat, suck. Hela bläckbehållaren är kaputt och jag har en stoooor blå fläck på benet. yay.

Köpte lite leksaker när jag gått från jobbet, en router så jag kunde koppla ihop 360'n till ett nätverk hemma, så nu kan jag använda den till att se på film som jag har på datorn med. me like. Sen köpte jag en fjärrkontroll till ovan nämnda konsol, skönt att slippa trycka på spelkontrollerna när man känner för att pausa en film liksom.
Nu börjar jag känna mig väldigt hungrig, men jag är för trött för att laga mat, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0