blä

Nyss hemkommen efter en extremt tokgivande natt på jobbet. Eller inte. Ångrar fortfarande i efterhand att jag tog åt mig passet, även fast jag är ledig imorgon istället.

Och så kan jag inte sluta störa mig på folk, att man gör misstag är väl godtagbart, men att man medvetet kliver tretton steg över gränsen, och inte bara en gång och sedan inte kan stå för vad man gjort är för mig ofattbart. Idioter..

En snubbe lyckades tända en cigg i matsalen inatt, och fy fan vad tokig jag blev, började skrika och gorma och hade jag inte haft arbetskläderna på mig hade jag nästan tagit ut ciggen ur käften på honom och tryckt den i pannan på honom. Idiot.
Lyckat av mig btw, hans kompisar blev ju nästan sura på mig, stackars OG mot fem pers, undrar hur det hade gått om jag varit mer aggresiv. Så går det när man inte tänker, haha :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där förstår jag verkligen inte, idioter som fattar att det dom gör är så jävla fel men ändå fortsätter. Usch!

2009-02-19 @ 07:57:50
URL: http://sandrrich.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0