domingo.

Spenderade lördagskvällen hemma hos Sara tillsammans med henne, Sandra, Robbie och Jonna, vi kollade på lite film, åt lite skräpmat, snackade en massa skit och så fanns det dem som utövade akrobatiska övningar på vardagsrrumsgolvet..inga namn nämnda ;)
Vid ett tyckte jag att det var nog, fick skjuts hem (jättejättesnällt) och insåg att sängen var obäddad så jag sov på soffan istället. Asskönt, var ju fett enkelt att gå upp sen vid halv sex också, skippade frukosten, hade ingen hemma liksom, och knatade iväg. Var inte så värst kallt heller. Sen var det en okej, soft öppning, flöt på bra. Ända fram till 9 iaf. Då blev det kö. Lång kö. Så min jättebra öppning blev bara en halvtaskig öppning. Sen var det sjukt mkt folk hela dan tills jag gick hem vid tre.
Sen har jag varit hemma hos päronen fram tills nu och käkat och kalasat och så för bror som fyller 20 på tisdag, och nu sitter jag hemma och är jättetrött så jag ska nog ta och knyta mig snart. Måste bara orka bädda sängen först då. fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0