jobb(igt)

Började 8 imorse. det var väldigt tidigt, har inte börjat före 10 sen november typ. Och min vana trogen kunde jag inte somna i tid heller utan låg och försökte klura ut meningen med livet fram till halv fem. Utan att komma på något bra svar kanske ska tilläggas. 42? Nä, knappast.
Har spelat en del tv-spel på sistone, NHL 09 köpte jag i söndags och sen har det kommit ett tillägg till GTA 4 nyligen som jag givetvis måste spela. Och så lär jag hålla uppe mina Guitar Hero-skills. Samtidigt som jag har som mål att träna fyra dagar i veckan, plus att jag har ett heltidsjobb att ta hand om. Och sen ska man försöka ha ett socialt liv på det. Good Luck Have Fun..

Fick en inbjudan av mina grannar att komma ner på middag nån kväll framöver också, haha, jag som trodde att de hatade mig efter allt GH-spelande mitt i natten och fester jag haft och sånt. Men inte då, så det ska bli kul :)

Heaven light a way for another
Let me ease the pain for a fallen
We are on our way so much stronger
Heaven light the way for another
And he feels no deception in his head..


Kommentarer
Postat av: Frida

varför får jag aldrig gå på middag hos mina grannar? :S

2009-02-19 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0