thunder - nananananana..

Mmm, sitter och lyssnar på AC/DC och längtar som fan till 21 juni, ska bli så sjukt kul! :)

I was shakin' at the knees
Could I come again please?
Yeah the ladies were too kind
You've been - thunderstruck

Spenderare gårdagskvällen på donken med Sara och Sandra och snackade en del i flera timmar, mycket skit, men också en del saker som jag blev riktigt förbannad över, att folk kan vara idioter har jag lärt mig, men att man använder mig (som fan inte har nånting med saken att göra överhuvudtaget) som ursäkt eller livlina eller vad man nu ska säga i sina lögner för att rädda sitt eget patetiska skinn..Sånt stör jag mig på, och det finns absolut inga ursäkter för att bete sig på det viset. Därför känner jag mig lite hatisk för närvarande. Jävla idiot! Skaffa lite ryggrad och stå för det du gjort! As!

Kommentarer
Postat av: Sara och Sandra

Vi håller med dig till 100%! Bra skrivet!

2009-02-21 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0