0257

Okej, onsdagens 11-19-arbetspass var verkligen ett av de mer intressanta på länge. Inte för att det hände nåt speciellt eller att det var överdrivet mycket att göra eller så, utan snarare för att jag sprang runt i DT:2 som ett litet kolli typ. Den tröttheten jag kände igår har jag inte känt sen övning amfibie, och då var jag vaken i typ 4 dygn. udda.
Aja, kom hem vid kvart över sju och gick och la mig i sängen och sov direkt, vaknade för en timme sen och var extremt tvärhungrig, så jag gick upp och stekte ett par hamburgare och nu är jag mätt och belåten :) Och tyvärr inte överdrivet trött heller, kommer nog inte kunna somna om igen, och då lär det bli lika kul på jobbet idag som igår. heh.
Har blivit förkyld också, kan det kanske hänga ihop med att jag inte sover?
Nu ska jag röra mig mot sängen igen, puss och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0