kartonger

Hum, det börjar kännas lite på riktigt nu. Jag har två kartonger klara och två halvfärdiga, men ändå känns det som att det är hur mycket som helst kvar att packa ner. Imorgon blir jag av med sofforna och fåtöljen också, då blir det ännu mer uppenbart att jag ska flytta i helgen. Kommer kännas lite skumt, har vant mig med att bo här, och jag gillar verkligen den här lägenheten. Sen att jag ska flytta hem till mamma och pappa är ju ett litet steg åt fel håll, även fast det bara är för ett par veckor.
Lyckades med en extremvändning av dygnet åt fel håll igår, efter vi kommit hem med bussen från Sonisphere sov jag från elva på förmiddagen till halv sju på kvällen, trots att jag sov mer eller mindre hela bussresan hem, så går det när man är uppe i princip 36 timmar i sträck. Iaf, så var jag då uppe halva natten, hängde med Johan och försökte peppa honom i hans sluta röka-situation. Vi såg Titanic (18 gången för min del), och gick hem i duggregnet runt fyratiden i morse, det var skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0