darkest age.

En vecka kvar nu. En jobbig pain in the ass-vecka med sex nätter. Fast det kommer nog flyta på rätt okej ändå, att bara känna dagarna räknas ner i ett stadigt tempo, fast för min del fick det gärna vara över ikväll. Får väl vänta en vecka till då. Och jag stänger på studenten. skit. Och på lördag när det är falukalaset. skit där med. Och så missar jag vm-kvalmatchen mellan Sverige och Danmark för att jag stänger, fan vilken taskig planering. Nu blev jag på lite småbittert humör, bäst jag går och lägger mig. Som sagt, det fick gärna vara över nu..

Kommentarer
Postat av: Frida

är du fri lördag?? rykten om utgång då,hemvändardagen eller nåt :p

(om inte,säg upp dig en dag tidigare!)

2009-06-01 @ 21:54:22
Postat av: OG

I wish..

2009-06-02 @ 06:05:09
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0