get it on.

Tog en vända på kupolen idag, min mor har i flera år tjatat på mig att jag ska köpa ett par nya badbyxor, så det lyckades jag med. Hittade ett par snygga på Stadium för ett helt överkomligt pris. Var även in på H&M och köpte mig ett par vanliga shorts. Sen gjorde jag nåt som jag tjatat på mig själv att jag ska göra i flera år, nämligen köpa ett nytt minneskort till kameran, jag har känt ett tag nu att mitt 128Mb-kort inte riktigt räcker till i längden, så nu äger jag ett 16Gb-kort istället, så nu ska jag försöka ta bilder :P
Sen vill jag bara säga att jag är förkyld, täppt i näsan och grejer, det suger. Dessutom är det tropisk värme i lägenheten, svettas som en styckad gris här, pain in the ass. Men jag vill inte gå ut heller, försöker kurera förkylningen så gott det går. suck.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu undrar nog fler med mig - hur hemska var de där gamla badbrallorna om moster klagat på dem i flera år?

2009-06-29 @ 23:59:35
URL: http://sofietholerus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0