jää.

Blev en riktigt trevlig fika med hela det gamla gänget, vi satt väl i närmare tre timmar på Almas och snackade om livet och alla världens problem. typ. Sen blev det en löprunda, kändes riktigt bra i benen efter en halvlökig helg. Nu är det dags att sätta igång på riktigt. För nu har jag tid. Yay.
Ett annat yay, nästan lika stort, är att skatteåterbäringen kom idag, 4300 kronor rätt ner i ogs ficka. Me like mucho. Nu kan vi se till att fixa biljetterna till Hultsfred. För dit ska vi. Ska bli så galet kul!!
Ikväll blir det chill, kollar på Hell's Kitchen, och känner mig själv jättenöjd med maten jag lagade ikväll, Spaghetti med köttfärssås, med en liten twist av paprika och vitt vin. Fan vad snobbigt det låter, vin i mat, haha. Fast det blev väldigt gott, och nu har jag typ två-tre portioner över för att jag alltid lagar groteskt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0