midsommar

Blev en rätt trevlig kväll igår, trots att det inte var nåt planerat från början alls från min sida, avskyr när deft blir så, man vaknar på midsommarafton och inte har en blekaste aning om vad man ska göra. Men det löste sig ändå ju, jag hade skitkul igår, synd att det spårade ur för en del bara. Men men, sånt som hör midsommar till?
Imorgon far vi, jag och mina bröder. Göteborg väntar. Ullevi väntar. AC/DC. Yay. Är taggad till tusen, typ. Är iofs inte lika pepp som om det hade varit Maiden vi skulle på, men ändock, rockkonsert på Ullevi istheshit. Nu ska jag packa tror jag, sen sova lite,  eller iaf göra ett försök, har precis legat avdäckad i typ två timmar på soffan. Så går det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0