p&l - dag 3

Det är varmt, termometern ute visar 35 grader. Och då är den ändå placerad i skuggan. Iofs 15 meter från marken, men ändå. Det är fortfarande varmt. Och gårdagen spårade ur något, började med en del öl hemma hos Johan, sen lite fler öl i nån park, innan vi drog ner på området och spanade in Sonic Syndicate i typ fem minuter. "Men det här är ju inte dom!" Vidare till Liljan för shotrace, ouch. Sen såg vi Chris Cornell, det var tur att jag var så pass dyngad, annars hade jag nog inte uppskattat det så pass mycket, bäst var Black Hole Sun, You know my name och så den annars usla covern på Billie Jean, men den fick mig lite tårögd den här gången. Efter den konserten blev det turbofart till närmsta pissoar, tack vare allt drickande, och det resulterade givetvis i att jag tappade bort mitt sällskap, och eftersom man har Tele2 så funkar det inte att ringa under festival. Toppenservice. Blev mat, pasta och grejer, innan Johan, som kan ringa under festival, hittade mig och gjorde mig sällskap resten av kvällen. Tänkte se Faith no More, men de var rätt sega och tråkiga, så vi gick till Håkan istället. Han var grym, och vi hade rätt kul där vi stod, typ 300 meter från scenen. Tur att det finns storbildsskärm. Sen blev det efterfest och grejer..hade jävligt kul iaf. Har dock inte kunnat sova så värst mycket pga värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0