planera.

Okej, i brist på annat att göra (fast det måste göras) så håller jag på och pusslar ihop mitt spelschema på Peace&Love. Typ såhär blir det;

Torsdag:

Mötley Crüe
Volbeat
Winnerbäck
The Kooks
Backyard Babies
Bullet

Fredag:

Mando Diao
Babyshambles
The Sounds
Sator
Winnerbäck
Opeth

Lördag:

Chris Cornell
Håkan Hellström/Faith no More (har inte bestämt mig för vilken av dem än)
Razorlight
Melody Club
Dia Psalma
Moneybrother
Sonic Syndicate
Sugarplum Fairy
SMK
Raised Fist

Lördagen känns som den dag med mest pressat schema på, och många artister samtidigt som man skulle kunna tänka sig att se. Speciellt krocken mellan Håkan och FnM, den är plågsam. Torsdagen är den med de två band jag helst av allt verkligen vill se (Mötley och Volbeat), medans fredagen känns som en mellandag. Mycket öl då. Yay.

Kommentarer
Postat av: Linnea

På fredag är det tänkt att vi ska grilla å singstara hos mig om man vill det =) Vad säger du om DET vavava ^^

2009-06-23 @ 20:10:29
Postat av: OG

Lätt på, vilken tid? :)

2009-06-23 @ 20:56:55
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0