wild side.

Dag två som arbetslös, men det känns fortfarande bara som att jag har några lediga dagar och att jag ska in och jobba 10-19 imorgon eller nåt. Hängde hemma hos Larry igår kväll, med han, Pontus och Simon. Vi kollade på Good Will Hunting, som jag inte sett på flera år, och fasen vad bra den var, mycket bättre än jag minns den. Sen satt vi och snackade om allt möjligt, åkte väl hem runt halv tre, var hungrig, så jag ställde mig och gjorde lite pannkakor mitt i natten. Skönt att bara slippa allt vad tider heter. Så jag käkade pannkakor och kollade på en ny Vänner-dvd klockan tre på natten. Det var trevligt. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tre så jag kan gå ner på stan och fika med gänget som man aldrig ser längre. Det har jag saknat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0