bättre så.

Blev inget jobba idag, besöket blev framflyttat till kvällen och när chefen ringde och väckte mig hade jag verkligen ingen lust att säga ja. Hade ju faktiskt planer för kvällen, som jag genonmförde. Jag tog mig ner till gymmet, trots förkylningen, som just nu börjar kännas mycket bättre. Men den ligger väl och lurar i bakgrunden så antagligen kommer jag ligga avdäckad med feber och grejer imorgon. 
Så efter gymmet har jag tagit det lugnt under kvällen, kollade på Gordon Ramsay's Cookalong live, kul att se. Inte samma Gordon Ramsay som man är van med från Hell's Kitchen och Kitchen Nightmares, han kan ju vara mysig i tv också, haha. Och så blev jag så sugen på riktigt god mat när jag såg honom in action, killen börjar mer och mer bli min stora idol, jag vill också kunna laga god mat.

"Nothing worth having comes easy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0