lördagkväll

Åååh, den här dagen har bara varit så extremt jobbig, bakfylla blandat med ångest och 1000 tankar som snurrar runt i huvudet i 200 km/h. Trökdag. Därför var det lite skönt att hänga hos Linnéa på förfest och chilla och snacka av sig lite över ett par öl, jag kände verkligen att jag behövde det, och ingen utgång. Inte på det humöret. Inte nu.
Jag vet inte vad som finns att säga om gårdagen heller, mer än att det var en kul kväll, sen att det spårade ur mer för vissa var väl bara nåt man kunde räkna med. Jag var iaf duktig och höll mig på rätt sida fyllegränsen. Allt annat som hänt, det som gör att jag går runt och funderar och funderar vet jag inte hur jag ska tackla nu. Allt känns bara så grymt konstigt, en känsla som jag aldrig haft tidigare, och som jag inte kan sätta namn på heller, just nu är det bara jobbigt, men jag hoppas att allt löser sig och att jag kan börja känna mig vettig igen.
Synd att typ ingen förstår vad jag menar med detta, men det är inget jag vill skeppa ut i bloggen bara sådär. Det är ju knappt så att jag själv förstår vad jag menar, och det hjälper inte direkt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0