inget.

Hm, så då var helgen över. och den har väl inte varit direkt som andra helger... Orkar fortfarande inte berätta om vad som hänt, men jag kan väl inte direkt påstå att jag mår så värst bra över det.
Har iaf lyckats söka skola till hösten då. Och valen ser ut såhär;
  1. Språkvetarprogrammet i Uppsala
  2. Spanska i Uppsala
  3. Programmet för språk, kultur och kommunikation, Spanska i Växjö (nu blir frida glad)
  4. Språkprogram - engelska i Halmstad
Så är det, jag är nöjd med detta, nu återstår bara att hitta boende, och det kan vara rätt svårt det med.

Kommentarer
Postat av: Frida

tss om du bara släpper taget om uppsala har du boende klart,hyr min lägenhet medan jag roar mig i spania :P

2009-03-23 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0