utmaning.

Blev utmanad av ägget, bra det, för jag har tid att döda.

Regler:

Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!"


1. Vad heter du? Oscar

2. Ett ord på fyra bokstäver: Orre

3. Flicknamn: Ofelia

4. Pojknamn: Olof

5. Yrke: Ornitolog

6. Färg: Orange

7. Klädesplagg: Overall

8. Mat: Oxfilé

9. Sak i badrummet:  Otvättade handdukar (ja men det tog mig en halvtimme att komma på detta liksom)

10. Plats/stad: Oxford

11. En orsak att vara sen: Oturen att missa bussen

12. Något man skriker: Orka!

13. Film: Ondskan

14. Något man dricker: Ouzo

15. Band: Oasis

16. Djur: Orm

17. Gatunamn: Odengatan

18. Bil: Opel

19. Sång: Ochrasy - Mando Diao

 

Jag utmanar Frida, Sara N och Sandra, gl hf.


Kommentarer
Postat av: Frida

ååh must I??

well eftersom det är min födelsedag tar jag mig rätten att vägra,

men eftersom jag är den jag är så lovar jag att göra det imorron..!

2009-03-25 @ 10:12:47
Postat av: ägg

Spännande! :D

2009-03-25 @ 23:23:25
URL: http://massemarsipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0