whine

Så, det har varit måndag. Jag avskyr måndagar. Nu vet jag egentligen inte varför jag gör det men när man gick i skolan så fanns det ju förklarliga anledningar iaf. Nu när man jobbar på ett jobb med udda arbetstider så borde måndag vara en dag som alla andra, fast det är det inte ändå. Måndagar är sega, jobbiga, kalla, mörka och allmänt jobbigare än alla andra veckodagar. Och till råga på allt så har jag ju jobbat också, och som om det inte var nog med det så har jag dragit på mig en förkylning och det känns fett tråkigt. Mest på grund av att jag inte kan sova, så därför sitter jag och bloggar och dricker lite varm mjölk istället. Men jag kommer vara död imorgon, ska jobba extra, 13-16 för att vice VD'n kommer på besök och så måste det finnas iaf nån som kan nåt på jobbet ;) Men jag vill ju egentligen inte jobba. Fattar inte att jag kunde tacka ja, man är väl för snäll helt enkelt, suck.
Nu, nytt sovaförsök. hasta luego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0