yes.

Kvällen går asbra, har sett Valkyrie med Tom Cruise och den var rätt bra, inte sådär jättemegabäst som man kan hoppas av en WWII-film, men ändock bra. Det är ju trots allt tyskar som pratar engelska, och det gillar vi inte så värst mycket då. Fast det var snyggt foto, och goa miljöer, så ändå en klar trea.
Nu lirar jag lite Guitar Hero, var nån vecka sen nu, men jag är fortfarande grym ;)

Imorgon blir en kul dag, ska på dop för första gången sen mitt eget typ (njae, men jag kan inte komma ihåg ett dop jag varit på faktiskt), så det ska bli skoj. Sen ska jag bli full, och så får vi se vad som händer, haha...

Och mitt älskade fotbollslag, vad hände? Valencia är typ riktigt nära att ramla ner för stupet nu, inga pengar finns, och inte går det speciellt bra på planen heller. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0