åka båt.

Gahaa, jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, har verkligen haft så sjukt kul. 24 timmars yay, kul att träffa alla gamla polare igen och kul att åka båt, kul att köpa billig sprit och öl och ännu roligare att dricka skiten sen och skaka loss på dansgolvet. Kul att alla medpassagerare var så öppna, redan från början, som killen som ringde till en av våra hytter och sa att han var kaptenen och sa åt killen som svarade att lugna ner sig. Fast kanske you had to be there för att förstå humorn i det. Som sagt, vi dansade på som sjutton under kvällen, träffade ett gäng trevliga tjejer också, hur kvällen slutade behåller jag för mig själv tror jag..
Sen bakfylla deluxe imorse, trots att jag tog mina bakispiller innan jag gick och la mig, huvudet bultade och jag vinglade på som fan, så ner till taxfree och köpa ett par flaskor med vatten, sänka dessa och sedan leta bakismat. Så vad gör man om man vill ha bakismat på Cinderella? Jo, man går in till bufférestaurangen, går bara förbi dörrvakten som inte ens kollade på oss, tar en tallrik och plockar på sig så mycket mat som möjligt, sätter sig ner, äter och går sedan går därifrån. Så klockrent. Där sparade vi nån hundring, det måste vi vara nöjda med :)
Hm, vet inte riktigt vad mer det finns att berätta, kommer säkert komma på lite mer efter ett tag, men jag ska lätt göra detta fler gånger, var längesen jag hade så här kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0