ancient mariner.

Får man vara nöjd över att ha lyckats med en så basic maträtt som stuvade makaroner med stekt fläsk och falukorv? Ja, det får man, speciellt eftersom det var första gången jag försökte mig på rätten i fråga. Och jag var livrädd över att jag skulle bränna mjölken eller nåt annat rookie mistake, men det gick asbra och det smakade precis som när mamma eller pappa lagar det. I is the shit!
Dagen i övrigt har varit rätt okej, vaknade vid halv tre, gick ut på soldäcket och låg där ett par timmar, innan jag begav mig ner till gymmet och svettades (onormalt mycket eftersom det var tokvarmt därinne, tacka den tropiska värmen för det). Men det var skönt att ta ut sig lite. Känns lite konstigt, men trots att jag tränat fyra gånger den här veckan känner jag mig förslappad på nåt vis, när jag slutar jobbet ska jag nog dra upp mängden till 5-6 gånger i veckan. Kanske. Ikväll har jag, förutom att lyckats med maten, kollat på film. Iron Maidens dokumentär Flight 666, och den var sjukt bra, kanske jag säger det i engenskap av fanboy, men även om ni inte lyssnat så mycket på Maiden, ge den en chans. Riktigt bra turnéfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0