do you know your enemy?

Dagens misslyckande 1: Stressad som fan för att hinna i tid till jobbet, ska smälla igen dörren till lägenheten. Vad lyckas man med då om inte att klämma sönder tummen, fint märke alldeles under nageln, blödde rätt rejält och det gör fortfarande galet ont. Men jag hann i tid till jobbet! :)
Dagens misslyckande 2: Manchester Uniteds pinsamma insats i Champions League-finalen, inte ens i närheten av att putsa Barcaspelarnas skor, så dåliga var de. Och inte blir det bättre av att Ronaldo och Scholes beter sig som barnungar och nästan misshandlar sina motståndare. Var längesen jag var såhär besviken över United.
Och så ska jag jobba 10-19 istället för 9-18 imorgon, tydligen är man för bra för att inte vara med mellan 18 och 19, då vi säljer rätt mycket. Aja, för mig är det vilket som, man undrar bara hur de ska klara sig utan mig sen? Verkar på vissa skiftledare som att man är nästintill ovärdelig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Donken kommer att raseras när alla "bra" försvinner. Mohahaha åt donken! Nu får slöisarna jobba lite ;)

2009-06-02 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0