Dumma frågor, kanske nåt kan vara av intresse.

Lovar du att vara ärlig? Kan inte garantera något
Du heter: Oscar
Smeknamn: OG
Låt som när du är ledsen sörjer till? Kent - Utan dina andetag
Beroende av: Ingenting tror jag.
Vem behöver du mest just nu: Nån random polare att kolla film med 
Vad tror folk om dig? Snäll, go och rolig. 
Stämmer det? Jodå
Kaxig? Hm, lite ibland 
Mesig? Samma där.
Vad får du oftast komplimanger för? Jag får inga komplimanger :( 
Vad säger du för att imponera på någon? Beror på vem man vill imponera på..
Hur imponerar man på dig? Vet inte.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja, alldeles för ofta :) 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Okej :)" 
Trivs du där: Och där är..?
Äger du några converse: Nope.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl 9 gånger av 10
Brukar du bli för full: Brukar ha koll på det faktiskt.
Vad har du för mobiloperatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Nä.
Har du haft sex idag: Nä.
Nästa mål i ditt liv: Sluta på donken, flytta från Borlänge och börja plugga.
Hur svarar du i mobilen: Adetäroscar eller hallå. Typ.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte, men troligen nåt i stil med "tjarå, vi hörs"
När slutar du idag? Ledig idag. 
Antal timmar sömn inatt: typ 8-9
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: I stort sett alltid, även fast jag är lite av en tidsoptimist. 
När mår du bra: Sol, grillning, öl, goda vänner. Bland annat.
När blev du fotad senast: Igår på jobbet. 
Hur känner du dig nu: seg, hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: blå eller nåt.
Vad tycker du om fötter: förbannat bra att ha. om man nu skulle få för sig att gå. eller nåt.
Vad saknar du: Hon vet nog vem hon är.. 
Hade du en bra kväll igår: Jag stängde och hade fetångest, så njae..
Favoritdryck på morgonen: mjölk, kaffe eller juice.
Rakar du benen: nä.
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tolv, ett.
Är du blyg? Ja, rent allmänt.
Sysslar du med någon idrott: Gymmar och löptränar.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är mer oldschool och mer personligt, men post från typ banken och så tar jag gärna via mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä. 
Har du spytt offentligt: Nä.
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Omklädningsrummet är väl givet..  
Är du nöjd med ditt liv: Inte än, men jag har knappt börjat.
Är du bortskämd: Inte nånstans.
Vad gör du i morgon: Tränar.
Vad är det värsta du vet? brysselkål. 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är la olika. 
Vad behöver du just nu? mat.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte vad kändisarna håller på med nuförtiden. 
Vad längtar du till? Kryssning i helgen, Peace&Love, flytta från blge.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag hoppas det.
Vad använder du för shampoo? Garnier fructis.
Vad är det finaste du fått? Jag får inte saker, jag köper saker.
En speciell dag du minns: 26 juli 2008.
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Ja
Om fem månader: Pluggar jag förhoppningsvis i Uppsala.
Du samlar på: Dåliga minnen.
Gröna eller röda äpplen: Spelar ingen roll.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vet inte, Sara?
Gillar du golf: Inte nånstans.
Vilken tid gick du upp idag: 13.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja. 
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Det är kväll, och jag sitter och svarar på dumma frågor för att jag inte har nåt bättre för mig.
Är det okej att gråta: Ja.
När grät du senast: Minns inte.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa långt bort väldigt länge.
Bär du glasögon eller linser: Nä.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Närå. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika det, men jag försöker sova ut om jag inte jobbar.
Har du piercing? Nä.
Vill du gifta dig: Ja, sen.
Vill du ha barn: Ja, sen.
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Jag har ett gäng basic rätter som jag är rätt okej på. Men fråga inte min tumme om hur bra jag är på att hacka lök... 
Gillar du att dansa: På fyllan, ja.
Är du flygrädd: Nä.
Hur vig är du: Jag kan inte böja kroppen på sjuka sätt iaf.
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller vatten.
Vilken är din favoritglass: Just nu, McFlurry Marängsviss.
Tror du på ett liv efter döden: Nej.
Tycker du om sushi: Usch, nej. Yuck.
Vad äter du helst när du ser på film: Olika, typ te och macka eller nåt om jag är själv, kanske chips eller godis om jag har sällskap. 
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp. 
Har du tandläkarskräck: Nä.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll. 
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mm, nån gång. Kan inte rekommendera det. 
Biter du på naglarna: Ja.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ 4 ggr i veckan. 
Senaste låt du hörde: Eftersom jag lyssnar på Bandit Rock så givetvis Metallica - The day that never comes.
Vad gör du på helgerna: Om jag inte jobbar så hänger jag väl med vänner oftast. 

Kommentarer
Postat av: Sara

"Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vet inte, Sara?"



Är det jag? Eller en annan Sara? :O



Du ringer ju typ aldrig mig. Haha. Eller du kanske sällan blir arg/ledsen?

2009-05-08 @ 00:09:02
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0