fear of the dark?

Nu har det gått några dagar utan att mina taklampor har fungerat, det har funkat okej eftersom jag inte har varit hemma under de mörka timmarna och inte har direkt lidit av det. Förutom toabesöken då, där får man gå på känsla. Och det går ju att lämna dörren öppen, en liten fördel med att bo ensam. Men nu när jag är ledig blev det lite jobbigare. Laga mat i mörker? Ingen hit. Diska i mörker ska jag inte ens börja fundera på. Så imorgon är det jag som ringer till min kära hyresvärd och ber dem fixa problemet. Helt enkelt. Men om man ska se det från den ljusa (höhö) sidan så lär jag väl spara en del pengar på det här i utebliven elanvändning. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0