frukostbetraktelser

Till frukost brukar jag vanligtvis den här tiden på året äta mjölk och flingor. Att jag skriver den här tiden på året är för att det ändras lite då och då, på vintern är det gröt som gäller, ibland har jag kaffeperioder och ja, you get the point hoppas jag. I alla fall, idag blev det mjölk och flingor. Och när man äter mjölk med sked så har det en tendens att skvätta ganska mycket. I alla fall för mig, då jag inte är den som bryr mig direkt mycket om bordskick och så när jag äter frukost i min ensamhet. Man lastar oftast på alldeles för mycket på skeden och tappar hälften ner i tallriken tillsammans med flingorna. Och det skvätter. På alla viktiga papper som ligger på bordet. På datorns tangentbord, som jag verkligen börjar bli orolig för hur det mår egentligen. Aja, vet inte riktigt vad jag ville säga med detta, mer än att jag ville säga nåt. My five cents typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0