Gråmulet

Kan inte påstå att jag är direkt nöjd över vädret de senaste dagarna, kallt och grått och regn. Förutom igår eftermiddags, då var det 25 grader på taket, så jag tog en halvtimme där och solade lite, det var soft. Men bortsett från det, trökväder.
Aja, lika bra det när jag ändå bara planerat att göra ingenting innan jobbet idag, kroppen vill ut och springa lite, men jag har lovat mig själv att vila kroppen idag. Det är också nödvändigt. Får bli en löpvända imorgon istället.
Så vad göra nu då? Hade ju som sagt planerat att göra ingenting, men det är rätt tråkigt att kolla in i tapeten i tre timmar, så nåt annat bör jag väl kunna hitta på. Har iaf bloggat färdigt märker jag, för fantasin dog rejält nu....*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0