"inget fredagswohoo"

Rubriken var bara nåt kasst försök att vara rolig. Citera mig själv, shit vad fantasifullt. Orkar inte hitta på nåt kul ikväll, hänga på facebook är också produktivt. Typ. Sikta in sig på en te och macka, börjar bli lite hungrig. Och inte kan jag stava heller. Eller skriva korrekta meningar på svenska. (detta är redigerat, vill inte att folk ska se hur kass jag är på att skriva egentligen)
Men så vad göra? En träningsledig dag blev två, för 10-19 tar på krafterna ganska rejält nuförtiden. Så nu ska jag vara duktig i helgen så kommer jag upp i fem dagar den här veckan. Löpning i morgon och gym på söndag. Det går bra.
Nu börjar jag känna längtan. Efter sista dagen på Mcd. Efter PEACE&LOVE! :D Efter sommaren som ska bli den bästa sommaren ever. För det har jag bestämt. Cykelturer till haganäs, sola på min icke-balkong, dricka öl i parken tills morgonen gryr. Som sagt, sommar. Me like.

Kommentarer
Postat av: Frida

sålänge det inte regnar på p&l så satsas det friskt på en helnatt/morron på stan like we did last year :)

2009-05-16 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0