kickstart my heart

Jag överlevde nattveckan. Hurra. Trots att halva Borlänge bestämde sig för att besöka oss efter tolv inatt (de hade ju fått lön, och vad gör man då för att fira? Jo, man åker till McDonalds och köper 30 cheeseburgare. Gah!!) Helgen i övrigt har inte varit direkt givande, har bara sovit och jobbat, idag ska jag börja om, tvättid snart och så ska jag ut och springa ikväll, det blir asbra. Igår kom jag på en lek, snabbast tid att ta sig genom lekborgen på jobbet. Jag snubblade in på 16,8 sekunder, klart förbättringsbart, och nu har jag väldigt ont i smalbenet. Men det var kul, och som sagt, det går att göra snabbare. Kanske runt 10 sekunder eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0