martes.

Yay, frysen är avfrostad och fin och snubben från HSB har varit här och fixat mina taklampor, var bara en säkring som behövde bytas, men det hade jag aldrig lyckats ta reda på själv, teknisk idiot som man är. Min kropp har fått sig en omgång på gymmet och jag ska gå iväg och handla lite mat. Den här tisdagen har varit en bra tisdag så här långt, bättre än segtröga måndagen som tittade förbi igår, då jag lyckades åstadkomma ganska precis ingenting. I jämförelse. Imorgon är jag bjuden på fest i Falun, jag ska inte gå, tyvärr. Ja, jag ska se Champions League-finalen istället, men det är inte därför jag inte ska gå. Dels slutar jag vid åtta på kvällen, så det blir stressigt att ta sig hem, byta om och ta sig till Falun och så, sen börjar jag jobba vid nio dan efter. Är inte så pepp på att komma till jobbet bakis nuförtiden, är inte direkt värt det. Så därför ska jag stanna hemma och kolla på årets match på tv istället.

Kommentarer
Postat av: Erik O

Go Barca!

2009-05-27 @ 09:21:20
Postat av: OG

Men! Nej! United vinner! :)

2009-05-27 @ 10:09:41
URL: http://skrwt.blogg.se/
Postat av: Erik O

United vinner.......? Men en helt ok final i alla fall :)

2009-05-28 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0