shout at the devil

Tydligen så går det bra att boka in en lägenhetsvisning och sen bara inte dyka upp, tack för den. Nu gjorde jag inte så mkt ändå, eller hade planerat att så göra nånting direkt heller. Slutade med att jag sov på soffan i två och en halv timme. Toppen, det kommer göra att jag somnar väldigt enkelt när det väl är dags att lägga sig. Jag har börjat läsa en av världens bästa böcker igen, The Dirt av och med Mötley Crüe, ett måste om man typ nån gång lyssnat på metal överhuvudtaget. Längtar till den 25:e, då jävlar! Hm, hade inte så mkt att komma med direkt nu känner jag, 10-18 imorgon, soft som fan. Springa i dt2 hela tiden antar jag. Mindre soft. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0