Jag --> duktigast, bäst och ödmjukast.

Nu har jag, av oförklarlig anledning, suttit fem timmar i parken och jobbat. Det har skrivits seminarierapport och jag har dragit igång en labbrapport efter att ha slängt cirka fem utkast, men nu är det på gång. Dessutom har jag läst projektarbetsutkast och försökt komma på några givande kommentarer. Alltså, jag har varit duktig idag. Plus att jag varit på gymmet. Vad är det som händer? Bra är det nog i alla fall. Men. Nu får det vara nog. Klockan är mycket, solen gick ner för jättemånga timmar sen och jag tror jag är ensam kvar på biblioteket. Hursomhelst så stänger de snart så jag måste väl gå i vilket fall som helst. Dessutom är jag hungrig. Så, nog med duktighet för idag, nu ska jag hem och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0