You get a shiver in the dark..

Drygmorgon, måndag. Vaknar en timme innan klockan dels av att de nödvändigtvis måste tömma glascontainerna megatidigt och utanför mitt fönster. Men också av att jag fryser som en gris. Visst, det är lite småkallt i rummet, men inte så att man ska frysa under ett tjockt duntäcke. Så nu sitter jag här och undrar om jag verkligen blivit sjuk tillslut ändå. Kan ju inte påstå att jag är på topp iallafall, halsen känns som en rasp och det där med att andas genom näsan vet jag inte hur man gör längre. Men jag känner mig ändå rätt (relativt) pigg. Inte så att jag är sugen på att gå till skolan, men så överdrivet farligt tror jag inte att det är. Ska ta mig ner till första föreläsningen nu vid 10 iaf, sen är det en obligatorisk labb efteråt, och det vore bara otaktiskt att inte gå dit, blir bara en massa extrauppgifter att göra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0