1235

Japp, tvåtimmars-hål efter en första föreläsning som var i princip helt meningslös. Som vanligt då. Dock var det väldigt skönt att sitta och planera ett projektarbete i en hel timme (en detalj vi redan gjorde förra veckan, på fem minuter). Så det blev väldigt slappt. Och sen var man ju ganska lyckad i och med att jag glömde ta med mig matlåda, och eftersom jag inte har nån lust att lägga 50+ kronor på lunch så blev det cykel hemåt och värma pannkakorna som blev över från igår. Det kanske var lika bra, för nu har jag cirkus en timme på mig att sova, yay. Och det regnar ute nu, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Frida

noterat: du skriver väldigt mycket om att sova.. :p

2009-10-27 @ 23:55:22
Postat av: oscar

tack, ska helt enkelt sova mindre...

2009-10-28 @ 03:17:19
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0