from russia.

Tentan gick ungefär som jag väntat mig, bra men jag kan inte påstå att det var ett mästerverk. Inte "top notch" så att säga. Aja, jag fick kliva upp kriminellt tidigt och var igång exakt hela dagen innan det blev tentafest hos Camilla som här världens mysigaste lägenhet. I alla fall i den här stan. Vill också! Sen skulle vi till Värmlands och dansa, men kön var ju, för att citera Robert Broberg, för fan elva resor lång. Så istället för att dansa till det vanliga dunka-dunka-dunket gick vi till Kalmar och skakade loss till nåt så radikalt som rysk popmusik. Eller det som jag föreställer mig att rysk pop ska låta som. Kul var det i vilket fall som helst, dock blev jag av förklarliga skäl (upp tidigt, inte gammal) trött efter ett tag så när alla var pepp på efterfest och röj till fem på morgonen kände jag mig jättetråkig och gick hem och sov. Fram till typ ett. Det var skönt.
Dagen so far har inte varit direkt produktiv eller händelsefull, enda som har hänt är att nån tydligen haft efterfest i köket och totalrapeat det, en av spisarna är helt nersölad med bruna (eller vita, skitsamma) bönor. Orkar inte med sånt här längre, har man ett gemensamt kök så städar man fan upp efter sig direkt. Hur jävla svårt ska det vara? :o Nån som känner att de har en lägenhet att hyra ut i Uppsala?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Skön kväll igår :)



Men... Fan vad trist det där med köket :/

2009-10-03 @ 16:39:51
URL: http://salemmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0