plugg is off.

Har pluggat färdigt nu, det känns som att jag inte kommer lyckas få in mer i huvudet än vad jag redan har, och jag tror det är tillräckligt. Så nu har jag ikväll varit ute på en liten promenad, det var rysligt kallt. Det känns verkligen att vintern närmar sig. Lite småmysigt är det, men jag kan inte direkt påstå att jag uppskattar kyla och att tvingas dra på sig flera lager kläder så fort man vill gå utanför dörren. Sån tur att det bara är ett halvår kvar till våren.
Nu ska jag gå och leta lite mat och sen försöka gå och lägga mig relativt tidigt, måste ju gå upp före sju imorgon för att hinna i tid till tentan som de smidigt nog placerat i en sal som ligger någonstans i Uppsalas utkanter. Det känns lite sådär överdrivet halvtaskigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Uppsala är jordens köldhål! Jag hade mer kläder på vintern där än jag hade när jag bodde i Kalix. Helt sant.

2009-10-04 @ 20:28:11
URL: http://sofietholerus.wordpress.com
Postat av: OG

Ja, fattar inte hur det kan gå till. Södra Sverige, ska ju vara varmt liksom. När bodde du i Kalix förresten? Och vad gjorde du där?

2009-10-04 @ 22:15:43
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0