onsdag.

Gymmet fick sig ett besök i förmiddags, jag och Fischer gnällde över träningsvärk och pumpade på så gott det gick. Jag antar att mina arm- och bröstmuskler kommer må sådär imorgon. Men det är kul. Och det är ett gott syfte. Och jag har lagt mycket pengar på det, så varför inte gå dit?
I eftermiddag har jag suttit med mitt livs första hemtenta, det är grammatikdelen på kursen vi hållt på med i en månad nu som ska skrivas, och jag måste säga att det var enklare och tog kortare tid än vad jag trodde. Lite finslipning och idébollande med mina kruskamrater så blir det nog jättebra. Skönt att ha den gjord i tid också, så kan man plugga till den "riktiga" tentan i helgen och under nästa vecka. IKEA ska till Borlänge. Det var fan på tiden. Man kan inte, som Borlänge gjort, kalla sig en köpstad dit ~150000 människor åker och gör sina större inköp utan att husera ett IKEA-varuhus. Men som sagt, på tiden. Det är jättebra att de kommer till byn.

Kommentarer
Postat av: little lamb

when?

2009-09-23 @ 21:13:07
Postat av: OG

Vad? IKEA? Julen 2012. Kul att se att du lever förresten... :)

2009-09-23 @ 22:47:20
URL: http://skrwt.blogg.se/
Postat av: little lamb

spännande! ja klart jag gör :)

2009-09-26 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0